Klacht: Kan nief uitschrijven

op 28 augustus 2018 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Goedendag,

Ongeveer een half jaar geleden een account aangemaakt bij huurwoningen.nl, maar niet wetende dat ik het account maandelijks moest betalen tot nu.. Ik wil mij uitschrijven voor deze site, alleen op moment dat ik bij de laatste stap ben om uit te schrijven loopt die op elk apparaat vast waardoor het dus niet lukt! Ik wil van het abonnement af…

Als het abonnement is stop gezet waardoor ik geen kosten meer heb aan huurwoningen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 03 september 2018 om 11:20 geantwoord

Goedemorgen Demi,

We zien dat je het account inmiddels zelf al hebt uitgeschreven. Je hebt hiervan ook een bevestiging ontvangen per mail. Je had natuurlijk contact met onze klantenservice kunnen opnemen, dan hadden we je sneller kunnen helpen.

We zien dat je de laatste betaling hebt teruggeboekt, hiervoor zal je een factuur ontvangen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door DemiDekker