Klacht: kan na 4 maanden nog niet op mijn stoelen zitten

op 15 oktober 2016 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

ik heb op 18-6-2016 een eettafel en 6 stoelen +lampen besteld bij profijtmeubel zoeterwoude, zou 14 weken duren, prima zomervakantie zat ertussen, op 19 september zou het geleverd worden, maar toen kon ik niet, dus had ik het verplaats naar 21 of 22 september, ik die dag wachten maar ze kwamen niet heb ik gebeld kreeg ik te horen dat ik niet was ingepland, ik zeg hoe kan dat nou, ja dat wist ze niet, ik zou het niet goed bevestigd hebben, ik zeg en waarom hebben jullie dan niet 19 september voor de deur gestaan, ik heb geen kaartje in de bus gehad dat jullie geweest zijn, daar had ze geen antwoord op, dus voor niks een vrije dag genomen, op 28-9-2016 zou het geleverd worden, keurig geleverd, wil ik de stoelen in elkaar gaan zetten, de 1e stoel ging prima, bij de 2e stoel kreeg ik de schroef niet erin onder de zitting, en bij de armleuning ging de schroef er niet helemaal in, ik denk ga ik verder met de andere 4 stoelen, heb ik dus bij de andere 4 stoelen 2 verschillende verkeerde schroeven gehad, dus kon ik die niet in elkaar zetten, ik gebeld, ik gebeld en ik zou nieuwe schroeven krijgen, ik met foto’s gemaild welke goed waren en welke fout, ik moet voor 1 stoel 2x m6 x 40 en 2x m6 x 25 schroeven hebben, en wat kreeg ik na ruim 1 week , 4 setjes van m6x10 schroeven, ik gebeld, en zou weer nieuwe schroeven krijgen maar dan meteen via de leverancier, nu ongeveer 1 week later nog niks ontvangen, wat een prutsers zijn het, is het nou zo moeilijk om m6x40 en m6x25 schroeven te sturen, voor mijn part mogen ze de hele zooi komen halen, ben er klaar mee, we moeten nu met zijn vieren soms 5e met 1 stoel doen

als ik op mijn stoelen kan zitten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door anja both