Klacht: kan mijn premium niet stopzetten

op 18 oktober 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken en ik zie dat je de automatische verlenging van je Premium intussen correct hebt stopgezet. Je hoeft hier dus verder niets meer voor te doen.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door depuis