Klacht: kan kaarten niet van datum veranderen

op 28 augustus 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Heb op 21 augustus 2 kaarten gekocht voor Soldaat van Oranje voor 15 oktober. 3 dagen na boeking en betaling krijg ik een uitnodiging voor een familie evenement en vraag aan Eventim of ik ipv 15 oktober 23 oktober naar de musical kan gaan. Dit doen ze niet, staat in de kleine lettertjes. Ik heb reeds betaald voor de voorstelling en door omstandigheden kan het niet omgezet worden naar een andere datum zegt Eventim…en dat ruim 6 weken van te voren.
Dit is erg klantonvriendelijk!! Ik wil dus niet annuleren, maar alleen de datum verzetten. Als argument is dat het in de regels staat en dat dat mag volgens de wet.

Ik zou graag ipv zaterdag 15 oktober 14.00 uur rij 10 stoel 4 en 6 --> op zondag 14.00 uur naar de musical willen gaan rij 10 of iets daarachter.. Alleen de datum veranderen, meer niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris hartgers