Klacht: Kan geen nieuw wachtwoord aanvragen stopzetten een account

op 23 mei 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn account bij Lexa stopzetten ook betaalde abonne. Maar ik kan niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord vergeten. Ik heb al meerdere keer bij lexa geprobeerd een poging een nieuw wachtwoord aanvragen via gekoppelde mail adres die bij Lexa bekendt is . Maar kreeg iedere keer een melding: We hebben uw account niet kunnen indentificeren .
En dan weer terug gestuurd naar inloggen, maar kan het niet, heb geen nieuw wachtwoord . Dit is her erg frustreren . Ondertussen is weer betaling van mijn bankrekening afgeschreven waar zelf niet meer wil.
Ik nu gewoon onmiddellijk mijn account en al betalingen stopt zetten.

Mvg,
Rina Farini

Gewenste Oplossing:

Ik wil per direct mijn account en al betalingen die ik niet wilde stopt zetten en terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mawar66