Klacht: Kan geen contact krijgen met Kiala

op 28 februari 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op Marktplaats iets gekocht wat met Kiala verzonden zou worden. De verzender heeft het pakket al op 11 februari aangeboden. Via de code kon ik zien dat er op 15 februari een verkeerde bezorging was (verkeerde Kiala punt) en dat op 17 februari het pakket opnieuw onderweg was. Sindsdien niets meer van gehoord en ik kan niemand bereiken. Het telefoonnummer van Kiala krijg ik niet gevonden, dan moet je blijkbaar UPS bellen, maar die kunnen me niet helpen. Via de site krijg je alleen standaard antwoorden via een lijstje, maar als je dan daadwerkelijk contact wilt moet je een de naam van je webwinkel invullen….Die heb ik niet: ik ben een particulier die wil weten waar mijn pakket blijft!

Ik ben tevreden als Kiala ervoor zorgt dat mijn pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt. En als zij het kwijt zijn, dan wil ik graag mijn geld terug. Ik wacht er nu al meer dan 2 weken op. De verkleedkleren voor Carnaval die komen dus blijkbaar pas na de Carnaval; lekker handig hoor!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Potter