Klacht: Kan er totaal niet op aan

op 17 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben enorm teleurgesteld in Dynalogic. Er zou bij mij vandaag tussen 9.00-13.00u een pakket worden afgeleverd op zaterdag. Het is voor mij erg belangrijk dat dit pakket vandaag wordt bezorgd. Ik heb gisteren wel 3x een email gekregen ter bevestiging en waarbij ik mijn zending kan volgen etc. Krijg ik tot mijn grote verbazing opeens een email dat de bezorging niet lukt en misschien later vandaag nog lukt. Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice en lang aan de lijn gezeten omdathet blijkbaar niet mogelijk is om het pakket vandaag te leveren. Morgen ga ik voor onbepaalde tijd naar het buitenland. Ik ben furieus! Ik ging er helemaal vanuit dat het vandaag geleverd wordt, dat het dan niet in het tijdvak lukt, oke. Maar dat het blijkbaar helemaal niet lukt om tot 22.00u vanavond het pakket te bezorgen?!! Daar kan ik met mijn pet niet bij. Ik baal enorm van deze situatie en kan blijkbaar totaal niet op dit bedrijf aan wat betreft bezorging

Als het pakket vandaag geleverd wordt en ik de verzendkosten niet hoef te betalen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 28 september 2016 om 14:05 geantwoord

Geachte mevrouw van Dijk,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak!

Aan de hand van uw gegevens zie ik inderdaad dat uw afspraak die dag niet is doorgegaan vanwege een herplanning. Dat wilt zeggen dat de pakketten groter zijn dan bij ons van te voren aangegeven en dat wij proberen om de bestelling alsnog die dag te leveren met een andere koerier. Echter is dat deze dag helaas niet meer gelukt zo te zien. Hiervoor onze oprechte excuses. Mijn collega’s hebben getracht dit zo snel mogelijk op te lossen.

Onze excuses dat we uw vertrouwen hebben geschaad en ik begrijp dat u het pakket erg graag, die dag nog, had willen ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Gelukkig zie ik dat het pakket alsnog maandag geleverd is. Hopelijk is alles verder naar wens verlopen. Ik wens u nog een goede reis en een prettige dag,

WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door emvandijk@gmail.com