Klacht: Kan de mails niet meer ontvangen op m’n laptop en kan geen bijlages openen en kan de historie van mn mails niet meer ontvangen

op 22 juli 2017 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

Bericht van ZeelandNet

3 weken geleden - Beste mevrouw Marink, Wij proberen u al enkele dagen telefonisch te bereiken om genoemde storing op te lossen. Helaas is het tot nu toe niet gelukt om u te spreken, mocht het probleem nog steeds bestaan, dan wil ik u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op een tijdstip dat voor u uitkomt. Met vriendelijke groet, Marco Schrier Supervisor Support Office & MKB Desk DELTA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZeelandNet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZeelandNet

Heeft op 02 augustus 2017 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Marink,

Tot op heden hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen naar aanleiding van mijn eerdere verzoek om contact op te nemen met onze afdeling klantenservice.
Mocht het probleem onverhoopt nog niet opgelost zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag alsnog van u.
Uw melding op klacht.nl zal ik sluiten.
Met vriendelijke groet,

Marco Schrier
Supervisor Support Office & MKB Desk
DELTA

Alle klachten die gemeld zijn door imarink