Klacht: Kan adres niet vinden

op 06 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic zou voor Vodafone een leentoestel brengen in verband met problemen met de telefoon
De eerste chauffeur kwam pas om half zeven ’s avonds, het was druk op de weg midden in de spits !,
tweede chauffeur kwam wel op tijd.
Derde chauffeur kon de postcode niet vinden, om half vijf nog een SMS: we komen eraan. tot half zes gewacht, via Track en Trace gezien dat de chauffeur het niet kon vinden. Speciaal mijn telefoonnummer vermeld opdat ze konden bellen als ze het niet konden vinden.
Vierde chauffeur kon het ook niet vinden, hij heeft echter bij buren gevraagd waar hij moest zijn en kwam mooi op tijd !
Vijfde chauffeur kon het wederom niet vinden, dan neem je echter geen contact op met de klant, nee je doet helemaal niets.
Als je daarna boos opbelt met Dynalogic zeggen ze dat zij er niets aan kon doen, dat de chauffeur niet hoeft te bellen en dat ze dan de volgende dag het nog wel eens gaan proberen.

Als Dynalogic zijn afspraken nakomt en opbelt als hij het niet kan vinden, vooral als de klant er expliciet om gevraagd heeft !

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 16 augustus 2016 om 09:29 geantwoord

Geachte heer Schuller,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ik heb uw case doorgezet naar de afdeling die in contact staan met de koeriers. Zij geven ook inderdaad aan dat de koeriers zelf niet hoeven te bellen, aangezien zij enkel een privé telefoon bij zich hebben. Als zij dit doen, is dat op eigen initiatief en uit coulance. Echter is het natuurlijk wel zo, dat als de belofte is gemaakt met u om u te contacteren, dat men zich hier ook aan houdt!

Gelukkig zie ik in ons systeem dat alles verder afgehandeld en geleverd is. Mocht u in de toekomst nog een levering via Dynalogic hebben, schroom u niet en neem contact op met ons team. Dan houden wij het persoonlijk voor u in de gaten.

Ik wens u nog een prettige dag toe,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door StevenSchuller