Klacht: kan abonnement niet stopzetten

op 14 juli 2015 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ik heb onlangs een premium account aangeschaft maar ik kan niet inloggen via facebook. zodra ik probeer in te loggen via facebook krijg ik een ronddraaiende cirkel die niet verdwijnt. Ik heb verschillende computers geprobeerd en verschillende browsers. Ik kan dus geen gebruik maken van de premium service terwijl ik hier wel voor heb betaald. Ik heb hen hier al eens voor gemaild maar ik krijg geen antwoord. Daarnaast is er nu nogmaals een bedrag afgeschreven van mijn rekening zonder dat ik deze kon stopzetten. Ik wil dan ook mijn geld terug. Mocht dit niet lukken zullen juridische stappen noodzakelijk zijn. Ik hoop dan ook op spoedig antwoord.

Justin Malcorps

Als ik mijn geld terug krijg en verlenging is stopgezet.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Kamernet

5 jaren geleden - Beste Justin,Bedankt voor je bericht. We hebben inmiddels via de Facebookpagina van Kamernet contact gehad en je kan inmiddels inloggen en reageren op advertenties.Het bedrag voor de tweede periode waar je geen gebruik van kon maken hebben we teruggestort op je rekening.Het abonnement is inmiddels stopgezet en er komt geen automatische verlenging meer.Wanneer je nog vragen of feedback hebt horen we dit graag via [email protected] dag verder!

Kamernet

Heeft op 22 juli 2015 om 10:39 geantwoord

Beste Justin,

Bedankt voor je bericht.

Wanneer je nog vragen of feedback hebt horen we dit graag via [email protected]

Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door justin0117