Klacht: Kamernet bedonderd de boel

op 20 mei 2020 over Kamernet in de categorie Makelaars

Mijn naam is koen, toen ik op zoek was naar een kamer heb ik dit via kamernet gedaan en ik dacht dat ik zeker wist dat ik mijn premium account had stopgezet.. Volgens kamernet was dit niet het geval dus moest ik nog eens 60 euro bijbetalen. Nu ben ik een oudere meneer (72) aan het helpen met zoeken voor een nieuwe kamerappartement en alweer via kamernet ook geprobeerd.

Nu wist ik dat ik het bij mijzelf (misschien) was vergeten en dus had ik een wekker gezet. Ik heb vervolgens het premium lidmaatschap opgezegd in de eerste maand nog maar na 3 a 4 maanden kreeg ik van meneer te horen dat kamernet nogsteeds geld van zijn rekening afhaalde en toen ging ik dit checken, was het account nog niet opgezegd!! daar klopt niks van, volgensmij zijn ze de boel aan het bedonderen en sturen ze expres geen bevestigingsmail bij de eerste keer opzeggen om zo extra te kunnen innen en zeggen — heb je geen bevestigingsmail dan is het niet gebeurd.. BELACHELIJK

Meneer heeft uiteindelijk 6 maanden moeten betalen, hij heeft hiervan 3 gestorneerd, kamernet moet nu gewoon de rest kwijtschelden want meneer is 72, heeft geen geld en ze hebben al 3 maanden mogen houden omdat deze niet gestorneerd konden worden. Ze hebben al geluk hiermee dus kappen nu.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Karimian. Kakolaki