Klacht: kadastrale kaart klopt niet

op 07 februari 2018 over Kadasterdata in de categorie Taxatie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kadasterdata over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kadasterdata in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kadasterdata een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kadasterdata

Heeft op 07 februari 2018 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Noordman,

Wij hebben inderdaad gezien dat de kaart niet conform de aanvraag aan u geleverd is. Dit vinden wij erg vervelend!

Uiteraard gaan wij het volledige bedrag aan u restitueren.

Op deze manier hopen wij dan ook uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Kadasterdata Klantencontact

Alle klachten die gemeld zijn door ahh.noordman