Klacht: Kaartjes niet gekregen en nog geen GELD TERUG

op 03 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Januari (veld)kaartjes gekocht voor Guus Meeuwis bij het fantastische bedrijf Ticketloket. Dat had ik niet moeten doen. Geen kaartjes gekregen. Binnen de door hen gestelde termijn aangegeven dat ik geen andere kaarten wilde en wel mijn geld terug. Uiteindelijk na een paar mailtjes een automatisch antwoord, daat ik op de site moet kijken. Daar staat binnen 30 dagen geld terug. 30 dagen zijn nu bijna om. Maar ze hebben dus mijn geld al een half jaar in bezit!!

Gewenste Oplossing:

GELD TERUG NU METEEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nooitmeerdoen