Klacht: Kaartjes niet gekregen en na annulering GEEN GELD TERUG ook niet na 30 dagen en hulp van klacht.nl

op 10 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Op 3 Juli heb ik een klacht geplaatst op de site, nadat eerder mailen met Ticketloket niks opleverde. Op diezelfde dag krijg ik een mail dat mijn klacht wordt behandeld en dat dat 2 tot 3 werkdagen in beslag zou gaan nemen. Het is nu 10 juli en ik heb nog steeds geen geld terug!!!!!!!!!
Ticketloket heeft nu al na al die maanden nog eens een week langer dan de 30 dagen die zij hebben beloofd, mijn geld vast kunnen houden. Ze sturen wel leuk een mail dat het in behandeling is en dat ze het op gaan lossen, maar daar is niks van waar. Ik wil me geld nu eindelijk eens een keer terug.
Hieronder staat mijn eerdere klacht:
In Januari (veld)kaartjes gekocht voor Guus Meeuwis bij het fantastische bedrijf Ticketloket. Dat had ik niet moeten doen. Geen kaartjes gekregen. Binnen de door hen gestelde termijn aangegeven dat ik geen andere kaarten wilde en wel mijn geld terug. Uiteindelijk na een paar mailtjes een automatisch antwoord, daat ik op de site moet kijken. Daar staat binnen 30 dagen geld terug. 30 dagen zijn nu bijna om. Maar ze hebben dus mijn geld al een half jaar in bezit!!

MIJN GELD TERUG

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 18:05 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door nooitmeerdoen