Klacht: Kaartjes

op 26 april 2017 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kan niets vinden op de site over 2 kaartjes bestellen voor 13.50 euro.
Jullie niieuwe gids lag gisteren op de mat ,maar ik was pas om 2 uur vannacht thuis zodat ik nu pas reageer.Wij hopen dat dit recht wordt gezet .
Vriendelijke groet ,
R.W..Neeleman een doorgaans tevreden abbonee.

Gewenste Oplossing:

Zie boven !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 30 maart 2018 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer, mevrouw,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen, anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Rook.W