Klacht: kaarten Sensation White

op 03 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 april heb ik 2 kaarten voor Sensation White besteld én betaald. Op 28 juni kreeg ik een email van Ticketloket dat ze de kaarten voor Sensation White niet geleverd hadden gekregen. Ik heb gekozen voor annulering van de bestelling en terugbetaling van het factuurbedrag. Tot op heden niets meer vernomen van Ticketloket en ook geen geld teruggekregen.

Gewenste Oplossing:

geld terug (factuurbedrag)

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MiaK