Klacht: Kaarten Madonnaconcert 7 juli 2012 niet verzonden

op 03 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De kaarten voor Madonna’s concert zijn mij nog niet toegezonden. Ik kreeg eergisteren wel een e-mailtje waarin Ticketlocket doet alsof zij mij, per e-mail, de kaarten reeds toezonden. Dit is absoluut niet zo.

Zij schreven mij: onlangs hebben wij u uw bestelling toegezonden per mail. Verder bla bla

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn kaarten op tijd binnen krijg.
Anders aangifte bij de politie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door madonna7