Klacht: kaarten Madonna niet ontvangen en geen geld terug

op 06 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari (2012) heb ik twee kaarten besteld voor het concert van madonna op 7 juli. Een week voor het concert ontving ik de volgende email: “Geachte heer / mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst voor kaarten voor het concert van Madonna. Helaas hebben wij de door u bestelde categorie kaarten voor deze datum niet geleverd gekregen en kunnen wij u deze niet toezenden waarvoor onze oprechte excuses.”
Herhaaldelijk terugmailen levert tot op heden nog geen reactie op én ik heb nog geen geld teruggestort gekregen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld spoedig terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 06 juli 2012 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant een alternatief aangeboden voor het concert van Madonna of het gehele factuurbedrag zal teruggestort worden

Reactie van de melder van de klacht Sandra v.M.

5 jaren geleden - M.i. is deze klacht nog niet opgelost om de simpele reden dat ik mijn geld nog niet heb terug ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra v.M.