Klacht: kaarten Madonna niet ontvangen en geen geld terug

op 06 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

In februari (2012) heb ik twee kaarten besteld voor het concert van madonna op 7 juli. Een week voor het concert ontving ik de volgende email: “Geachte heer / mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst voor kaarten voor het concert van Madonna. Helaas hebben wij de door u bestelde categorie kaarten voor deze datum niet geleverd gekregen en kunnen wij u deze niet toezenden waarvoor onze oprechte excuses.”
Herhaaldelijk terugmailen levert tot op heden nog geen reactie op én ik heb nog geen geld teruggestort gekregen.

Ik zou graag mijn geld spoedig terug ontvangen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 06 juli 2012 om 09:35 geantwoord

Wij hebben de klant een alternatief aangeboden voor het concert van Madonna of het gehele factuurbedrag zal teruggestort worden

Reactie van de melder van de klacht Sandra v.M.

5 jaren geleden - M.i. is deze klacht nog niet opgelost om de simpele reden dat ik mijn geld nog niet heb terug ontvangen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra v.M.