Klacht: Kaarten Madonna niet ontvangen en geen geld terug

op 06 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Maanden geleden 2 kaarten voor het concert van Madonna op 7 juli besteld. Twee weken geleden al begonnen met mailen en bellen. Vorige week mail ontvangen met het de mededeling dat de bestelde kaarten niet leverbaar zijn, maar dat ze wel 2e rangs zitplaatsen kunnen bieden op het concert van 8 juli. Wil je gebruik maken van het aanbod, dam moest je voor maandag 2 juli 12.00 uur reageren. Het verschil in kosten zou dan worden terugbetaald. Nu had ticketloket voor het gemak verzuimd de kosten van de beschikbare kaarten te vermelden… Slecht. Wilde je geen gebruik maken van het aanbod voor kaarten voor 8 juli, dan zal ticketloket het Volledige factuurbedrag terugstorten. Hierbij werd geen termijn gemeld. Ik baal als een stekker en krijg geen enkele reactie terug op mijn dagelijkse (voice)mails. Onacceptabel!

Kaarten per direct toesturen of volledige factuurbedrag zsm terugstorten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:57 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Aew