Klacht: Kaarten Guus Meeuwis 9 Juni niet leverbaar en nog steeds ons geld niet terug

op 13 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in Januari kaarten besteld voor het concert van Guus Meeuwis op 9 Juni. Op vrijdag 1 Juni kregen wij het bericht dat de kaarten niet geleverd konden worden. We konden ervoor kiezen om een andere datum te kiezen of ons geld terug krijgen. Omdat wij Ticketloket niet meer vertrouwen hebben wij een mailtje terug gestuurd met dat wij ons geld terug willen. Ze zeggen dat ze 30 dagen de tijd hebben om het geld terug te storten maar tot op heden hebben wij niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wij willen weten welke stappen we kunnen ondernemen om ons geld zo snel mogelijk terug te krijgen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door ......................