Klacht: Kaarten geAnnuleerd, maar geen terugbetaling!

op 17 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in januari kaarten gekocht voor groots met een zachte g in juni. Een week voor het evenement kreeg ik een mail dat de kaarten niet leverbaar waren. Ik mocht kiezen tussen restitutie of andere kaarten.
Ik heb gekozen voor restitutie, kreeg daar ook een bevestiging van, maar heb het geld tot op heden niet teruggekregen.
Op mijn mails wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terugkrijg. (de rente neem ik aan dat ze voor zichzelf houden?)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke12345