Klacht: Kaarten Coldplay

op 05 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 22-12-11 2 kaarten van Coldplay gekocht voor a.s September in Den Haag.
Aangezien ik mijn kaarten nog niet binnen heb en iedere keer dezelfde reactie krijg. Wil ik niet wachten op het moment dat ik ze helemaal niet krijg! Ik snap niet waar jullie van bestaan?? Als je een goede service geeft, en normale prijzen hanteert, en Z.B je bedrijf in een goed daglicht zet ipv veel negatieve reacties veroorzaakt…dan kan het nog wat worden met ticketlocket!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug 174,50 Euro.

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bdj