Klacht: Kaart niet geactiveerd, maar nu wel betalen???

op 09 augustus 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een paar maanden geleden geregistreerd. Hierna kreeg ik de pas. Echter heb ik deze niet geactiveerd en de kaart verknipt. Ik was in de veronderstelling als je ‘m niet binnen een bepaalde tijd zou activeren, de kaart automatisch ongeldig zou worden. Ik gebruik ‘m niet en wil er ook vanaf. Hierna, kreeg ik een mail van Intrum Justitia: Hoofdsom € 89,70
Rente € 0,10
Incassokosten € 40,00
Totaal te betalen € 129,80
Betalen voor 01 augustus 2016
Wie kan me helpen??? Dit is echt weer zo’n woekerbedrijf. Veel mensen trappen er weer in, en het mag allemaal weer gewoon in Nederland…
Tevens kan je ze op geen mogelijkheid bereiken… Alleen via contactformulier, en daar wordt niet op gereageerd…

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik van Viabuy en Intrum af ben. Ben best bereid om 10 euro voor de gemaakte kosten te betalen, maar 129,80 is mij te gek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela1973