Klacht: Kaart geactiveerd maar geen opwaardering mogelijk geen service opgelicht

op 12 juli 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Viabuy is gewoonweg slecht ik heb een kaart gekocht voor 90 euro

De kaart kan op dit niveau maar 1000 euro per jaar laden
Ik vertrek op vakantie en heb meer nodig zodus ik wil opwaarderen
Naar level 2 ik stuur de info die ze nodig hebben met scans 1200 dpi en foto’s
Ik krijg steeds de melding dat het niet gaat.

Ze hebben mijn rekeningnummers van de bank en zeer persoonlijke info
Als mijn adres niet zou kloppen hoe heb ik dan mijn kaart ontvangen?
Deze instelling is gewoonweg oplichting
Betalen en daarna geen service robot e-mails krijgt men als reactie
Geen telefoon en koppelverkoop als je hun klanten bezorgd krijg je 25 euro
Ik zou graag willen dat ze duidelijke antwoorden geven zoniet wil ik mijn dure abonomentskosten van 90 euro terug

Ik snap niet dat de overheid zoiets toelaat
Ook hun mislijdende reclame GRATIS,NIET WAAR!!!EERST 90 euro dan geen service

Gewenste Oplossing:

Waardeer mijn kaart op naar level 2 of geef mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blue123