Klacht: Just Eat zijn leugenaars!!!

op 07 juli 2012 over justeat.nl in de categorie Horeca

Pizza besteld maar pizza niet gekregen ,just eat bebeld zegt dat restaurant order bevestigt heeft maar goed niks gekregen,Volgende dag restaurant gebeld zeggen dat ze niks ontvangen hadden dus just eat maar weer gebeld en weer een ander verhaal dat ze het restaurant niet te pakken kregen die avond ,dus zou me geld terug krijgen ben nu al 2 weken aan het bellen voor me geld en krijg iedere keer een ander v erhaal dat ze het gestort hebben ,en dan weer dat ze een spoedbetaling gaan doen ,MAAR JUST EAT DOET HELEMAAL NIKS!!!

Was de eerste keer dat ik via just eat heb gestelt maar ook de laatste keer ,Thuisbezord heb ik nooit problemen mee gehad dat mag zich pas een bedrijf noemen.

Me geld terug ,en just eat moet de deuren sluiten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door justeat.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat justeat.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

justeat.nl

Heeft op 24 juli 2012 om 16:16 geantwoord

Bedankt voor het achterlaten van uw reactie. Allereerst onze excuses voor deze teleurstellende ervaring, we begrijpen goed dat u niet blij bent geweest. Het is inderdaad een grote fout van onze kant geweest dat er geen one way communicatie was. Wij zullen u daarom een passende oplossing bieden per e-mail.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco87