Klacht: John van den heuvel liegt ontegenzeggelijk over Bouterse…..bij het praatprogramma Bau van erven.

op 28 mei 2020 over RTL 4 in de categorie Omroepen

De heer John van den heuvel moet niet liegen over Bouterse…..de huidige President van de Republiek Suriname .
Alleen maar leugen loopt hij te verkondigen bij rtl4…..bij hetpraat programma Bau van erven.

Niks is minder waar…….deze John van den heuvel iszeer onjuist geïnformeerd …..en liegt verschrikkelijk alles bij elkaar van de bovenste plank.

Als deze televisie zender rtl4…..duidelijk iets wil weten over Suriname en zijn staatshoofd …..moet deze zender, iemand uitnodigen afkomstig uit Suriname zelf……en niet een John van den heuvel…..die alleen maar broodjes aap verhalen ophangt over Bouterse ….de huidige gekozen president van Suriname .
De heer John van den heuvel moet zich vooral met andere zaken bezig houden….niet met Bouterse sorry!!!

Namens de gehele Surinaamse gemeenschap in Nederland ....eisen wij een rectificatie van de heer John van den heuvel.

De constante aantijgingen en beschuldigingen vanavond gedaan door de heer John van den heuvel.....bij het praat programma van Bau van erven....aan het adres van de huidige president van de republiek Suriname Desi Bouterse.....vinden wij ongegrond en niet relevant .....beledigend zelfs.

De heer John van den heuvel, zou zijn woorden terug moeten nemen.....dat zou hem sieren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hector07