Klacht: Jippie!! opgelost,lees verder. R4i 3DS kaart besteld maar niet ontvangen.= opgelost goederen ontvangen 27 december 2012

op 22 december 2012 over R4kaart-mania.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb onlangs 5 december 2012 een R4 kaart besteld via R4mania, heb de kaart gelijk betaald (26,99e)via ideal en ook gelijk een orderbevestiging ontvangen via de mail.
Na een paar dagen wachten, staat de order nog steeds “in progress” alhoewel bij bestelling de kaart op voorraad was.
Contact gezocht op de site,en meteen antwoord:

Dear Sir,

We apologize for the inconvenience. Unfortunately we had a problem with the supplier. All orders will be sent before the end of the week.

We thank you for your understanding.

Sincerely,

R4 Team

Inderdaad vrijdag 14 dec een bevestiging dat de order is verzonden.
Helaas tot op heden niets ontvangen en ben bang dat t’cadeautje (kerst 2012)voor m’n zoon niet op tijd gaat komen.
Vandaag is de site van t net verdwenen.
Ik laat t er niet bij zitten en wil mijn geld terug!

Vandaag 27 december hebben we toch nog de bestelde goederen ontvangen!!! Het pakketje Is 17-12-12 verstuurd vanuit St Helier, Engeland. Ze hebben ons wel de stuipen op t lijf gejaagd door de site zomaar ineens van t net te halen, maar hebben hier wel iets van geleerd. Eind goed al goed en hoop dat de rest van hun clienten dezelfde oplossing krijgen.

Reactie van de melder van de klacht Paalvast90

6 jaren geleden - opgelost