Klacht: jas besteld, niet ontvangen en reactie op mijn verzoek te reageren blijft uit

op 28 januari 2014 over hobbykadoos.nl in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Ik heb ruim voor Sinterklaas 2013 een jas besteld bij Leonie die ook een webshop heeft onder de naam Sweet Dreams Bruidsmode. De jas heb ik direct betaald en was behoorlijk prijzig, de jas zou binnen 3 weken geleverd worden.
Na verschillende keren te hebben geinformeerd en slechts een keer reactie (de eerste keer…en daarna bleef het stil) heb ik nu een laatste bericht gestuurd voor ik hier een zaak van maak bij ARAG rechtsbijstand. Ik heb laten weten dat of de jas wordt geleverd voor 1 februari, of het bedrag op mijn rekening wordt terug gestort, per omgaande.
Ik wacht een reactie af maar denk dat het ARAG de zaak laten behandelen wordt.

Ja leveren voor 1 februari 2014, of per omgaande, en voor 1 februari 2014 mijn geld terug gestort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over hobbykadoos.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over hobbykadoos.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AKOudewater