Klacht: Jan Pannenkoeken actie tafelkleden niet leverbaar riekt naar oplichting

op 17 januari 2014 over Jan Pannenkoeken in de categorie klachtmelden

Terwijl de winkels nog vol lagen met Jan Pannenkoeken en poffertjes actie produkten waren de tafelkleden waar je zogenaamd voor kon sparen al op ,

Hoeveel mensen zoals ik hebben met de gedachte een tafelkleed te krijgen een extra product gekocht !

Ja lees op de website en op facebook vanwege de grote vraag zijn ze snel op , maar hoe kennen er dan nog 100en actie produkten in de winkel leggen waar met grote letters op staat , Spaar voor gratis product ???

Dan heb je of te weinig “gratis” produkten in voorraad of je hebt ” expres” te veel actie produkten gemaakt om de verkoop te stimuleren en vantevoren geweten dat je nooit van plan ben geweest de klanten gratis produkten te geven.

Vind het oplichting en een grote nep actie , voor mij GEEN Jan Pannenkoeken meer.

Eerlijk zijn tov je klanten en niet meer actie produkten proberen te verkopen dan dat je tafelkleden heb alleen maar om je zak te spekken !

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jan Pannenkoeken

Alle klachten die gemeld zijn door boze klant1