Klacht: Jammer

op 26 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 4-7-16 mijn HTC one M9 latn ophalen door Dynalogic. Vervolgens werd er aan de telefoon verteld dat het 5mdagen kan duren en kon uitlopen tot 10 werkdagen.ik bellen bellen en bellen, het antwoord dat ik kreeg was:’ we wachten op een onderdeel, kom op zeg, als bedrijf zijnde houd je je onderdelen toch in de gaten. als je ziet dat je nogmaar 3 schroeven hebt bestel je er tovh automatisch bij.

Prima, ik kreeg pas op 26-7-16 mijn toestel. Vervolgens zou de manager mij bellen dat is oos niet gbeurd. Ik word nu wakker en mijn telefoon doet het niet!

De klachten die k heb door gegeven zijm niet opgeslost ( t lijkt als of de buitenkant allen is verandert en van binnen gewoom alles het zelfde is)

Ik ben tevreden als ik een nieuwe telefoon krijg of op zn minst binnen de beloofde dagen mn telefoon op te halen en GOED gerepareerd terug te brengen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

8 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:11 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Dobroskie