Klacht: jaloezieën van luxaflex

op 30 september 2016 over Roobol in de categorie Vloerbedekking

Op 1-4-2016 zijn door uw bedrijf 5 jaloezieën van luxaflex opgehangen.
Daar van één van deze jaloezieën het open/dicht systeem haperde heb ik op 4-9-2017 in uw winkel te Ridderkerk hiervan melding gemaakt en op 19-9 is een zekere Ruud bij mij thuis geweest om één en ander te bekijken. Hij heeft de jaloezie eraf gehaald en bekeken. Wat hij precies heeft gedaan weet ik niet maar hij heeft de jaloezie na zijn inspectie weer opgehangen met de mededeling u moet het open/dicht stokje op een bepaalde manier naar u toehalen om open en dicht te doen. Wat een gedoe is dit want de ene keer doet hij wel en dan weer niet. Ik ben hier niet tevreden mee want dat mag toch niet bij jaloezieën van dit merk en voor deze prijs. Ik had net zo goed mijn oude jaloezieën kunnen laten hangen want die hadden dit probleem totaal niet. Ook het open/dicht systeem van de andere 4 jaloezieën is ook niet om over naar huis te schrijven maar daar hoe ik nog geen kunstjes bij uit te halen om ze open of dicht te doen.

Ik wil een jaloezie die perfect werkt en niet één waar ik allerlei kunstjes bij moet uithalen om ze open en dicht te krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sebbol