Klacht: Jaarnota

op 07 juni 2016 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Beste,

Vanavond heb ik voor de 6e keer contact met jullie opgenomen over mijn jaarnota. Op 18 april neem ik contact op, er wordt agg dat jullie recent de tarieven door hebben gekregen van de woningbouw, de nota wordt nu snel opgemaakt. Op 17 mei heb ik contact opgenomen. Toen is mij aangegeven dat mijn nota op controleren staat en naar verwachting volgende week klaar zou zijn.
Op 26 mei heb ik contact opgenomen. Er wordt mij precies hetzelfde aangeven, excuses dat hij nu nog niet klaar is. Volgende week wordt hij verstuurd. Op 2 juni 2016 neem ik nogmaals contact op. De collega geeft aan dat ze de nota wel in kan zien, ik krijg geld terug, echter mag zij mij niets verder aangeven. Hij is die dag geprint en ze verwacht da hij morgen, in ’t weekend of uiterlijk begin volgende week echt zal komen.
Vandaag nogmaals contact omdat de nota niet is binnen gekomen Ik geef aan dat ik het nu toch wel gehad heb en dat ik de nota per email wil ontvangen. Hierop wordt ik doorverbonden naar een collega van de afdeling nota.
Deze collega staat mij verrassend tegenstrijdig te woord. “mijn collega’s kunnen zeggen wat ze willen, maar de nota is echt niet klaar hoor mevrouw” “het is godsonmogelijk dat mijn collega’s de nota al hebben kunnen zien, want ik kan hem nog niet eens inzien” (gelukkig dat ze haar collega’s niet afvalt ofzo). Daarnaast gaat ze verder dat de nota sinds gister pas is goedgekeurd, nu inderdaad helemaal klaar is maar dat het nog eens twee weken kan duren voor ik hem thuis krijg.
Als ik vraag of ik hierover een klacht kan indienen verwijst ze met groot genoeg naar jullie website. De manier hoe mevrouw mij benadert vind ik niet erg passend bij een klantenservice.

Het klopt dat ik, gezien de verschillende antwoorden die jullie mij hebben gegeven, het helemaal zat ben. Er is mij al meerdere malen toegezegd dat ik de nota al ontvangen zou moeten hebben en er is al meerdere keren aangegeven dat hij gewoon klaar is. Ik zie eerlijk het probleem echt niet. Graag ontvang ik mijn nota op de e-mail zodra jullie deze klacht in behandeling nemen. Ik zet ook een klacht op online en zal indien nodig hiermee naar de geschillencomissie stappen. Ik begrijp dat dit een bedrijf sowieso 400 euro kost, of jullie uiteindelijk in het gelijk worden gesteld of niet.
Ik zou mij de moeite besparen en doen wat jullie 4 weken geleden al beloofd hebben, en mij die nota toesturen.

Ik wens binnen 2 werkdagen de nota per e-mail/post te hebben ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 08 juni 2016 om 10:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door E.Valk