Klacht: jaar geleden

op 14 juni 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Jaar geleden een brief ontvangen van Intrum Justita over openstaande factuur van One. com. Hoofdsom van 39 euro incasso koste 40 euro.
Ik had contact met Intrum Justitia over de vorderingen die ik niet thuis kan brengen. De medewerker zal dit gaan uitzoeken en mij laten weten. Maande voorbij niets gehoord. Weer tweede brief ontvangen van Intrum Justitia ontvangen met dezelfde verhaal of ik het bedrag van 97 euro binnen 5 werkdagen willen betalen. Ik weer gebeld met Intrum Jusitia gebeld met dezelfde verhaal dat het bedrag van One.com niet thuis kan brengen en dat ik al eerde een brief hierover hebben gehad paar maanden terug en dat hun zal gaan uitzoeken. Voor tweede keer werd gezegd dat ze gaat uitzoeken en mij zal laten weten, maanden weer voorbij. September vorige jaar derde brief ontvangen weer met dezelfde of ik het bedrag van 79 binnen 5 werkdagen willen betalen. Ik weer gebeld met Intrum Justitia gebeld deze keer om te vragen of zij mij een bewijs stuk kan op sturen waarin ergens staat dat ik een contract of ooit aangemeld bij One.com ik ben bereik om te betalen als ik maar weet waarvoor ik heb betaald en wat voor dienst of product. Intrum Justitia heeft mij een brief gestuurd waarbij een kopie van factuur van One.com die ooit zal naar mij per e-mail gestuurd hebben. Ik weer gebeld met Intrum Justitia gebeld en dat wat mij betreft geen bewijs was. want staat nergens dat ik zal aangemeld hebben alleen een factuur die ooit naar algemene e-mail adres van de zaak te hebben gestuurd. Maanden weer voorbij . vorige vierde brief van Intrum Justitia ontvangen met het verzoek contact met hun op te nemen om betaling regeling te treven voor een bedrag van 79 euro. Ik weer gebeld om te vragen waarover gaat? One. com Zegt een heer van Intrum Justitia. Oh zeg ik, maar ik heb al heel lang niets van jullie gehoord al bijna een jaar zeg ik. Nee mevrouw zegt hij het was in september vorig jaar! Ja zeg ik, en jullie zal bewijs naar mij toe sturen. Ja dat hebben wij gedaan zegt hij. Ja maar dat vind ik geen bewijs iederen kan een factuur naar mij sturen maar wil niet zeggen dat terecht is . zeg ik. Maar u moet toch betalen het is online aangemeld dus wij hoeven geen bewijs te sturen zegt hij!!! Nou zeg ik toch voordat ik betaald wil echt weten waarvoor ik ga niet voor dienst of iets die niet weet en heb gebruikt. Ja zegt hij weet ik genoeg dan gaat u dossier naar justitie afdeling en dan kunt u onze deurwaarde verwachten. Ok zeg ik als u hem ook bewijs meegeeft dan kan ik ook aan hem betalen. Als u niet betaald dan kunt u ook rechtszaak van ons verwachten zegt heer van Intrum Justitia. Op dezelfde dag heb ik gebeld met Nederlandse vereniging van gecertificeerde incasso en klacht ingediend. volgende dag heb ik een e-mail van Intrum Justitia ontvangen ” dat ze mij kunnen berichten dat zij dossier om hun moverende redenen hebben gesloten ” mooi dacht ik eindelijk.

Vandaag 14 juni 2016 5 dagen nadat ik een e-mail heb ontvangen krijg ik weer een brief van van Intrum Justitia dat zo spoedig mogelijk het bedrag van 79 moet overmaken ander starten ze een rechtszaak procedure. He !!!!!!!! wat moet ik hiermee!!!!

ik wil duidelijkheid hebben

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 15 juni 2016 om 14:59 geantwoord