Klacht: ISTA aast op erfenis overleden huurder

op 06 juli 2016 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

De erfgenamen van een in Januari overleden huurder kregen een eindafrekening 2015 van 1986,31 euro dit kwam bovenop de al betaalde voorschotten van 2392,16 dus totaal 4378,47 stookkosten
dit voor een flat eerste etage in het midden beschermd tegen weer en wind door struiken en bomen, en voorzien van dubbel glas.
Als na geschenk moesten de erven 430 euro betalen voor de laatste 6 Dagen welke deze in 2016 nog in die flat verbleef. klachten aan ISTA en woningbouw vereniging Antares worden genegeerd

Als er een reeel bedrag voor stookkosten word bepaald
De buur van de betreffend huurder woont onder precies dezelfde
omstandigheden en betaald maar 527,56 per Jaar!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 06 juli 2016 om 12:59 geantwoord

Heeft op 06 juli 2016 om 17:09 geantwoord

Er is geen oplossing er is een Goede Smoes om de erfenis van overleden mensen op te eisen
Diverse klachten aan het bedrijf werden compleet genegeerd

Reactie van de melder van de klacht Peter 57

8 maanden geleden - Mooi verhaal maar geen enkele verklaring waarom de stookkosten 8X hoger liggen als normaal! als het nu 2X hoger zou zijn was het geloofwaardig bij 3X hoger begint de Twijfel bij 4X komt er grote twijfel bij 5X ruikt het verdacht bij 6X een licht vermoeden van bedrog bij 7X een groot vermoeden van bedrog bij 8X zeker bedrog en Oplichting

Bericht van Ista

8 maanden geleden - Geachte heer Kroonen, Ik heb begrepen van mijn collega dat deze klacht in behandeling is en inmiddels is er ook contact met Antares. Ik ga ervan uit dat alles naar volle tevredenheid zal worden opgelost. Met vriendelijke groet, ista Nederland b.v.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter 57