Klacht: IS vlaggen

op 07 augustus 2016 over De Bazaar Beverwijk in de categorie Markten en Braderieën

Goedenavond, afgelopen zaterdag 6 augustus 2016 was ik in de Bazaar in Beverwijk. Echter heb ik op internet gelezen dat de politiek vorig jaar betrokken is geweest bij het feit dat er iemand op de Bazaar IS vlaggen verkocht. Deze politieke leider wilde er zaak van maken om de IS vlag in NL te verbieden en dus ook niet meer verkocht mag worden en dus ook niet in de Bazaar in Beverwijk. Later heeft de Bazaar al zelf aangegeven dat de man de IS vlag niet meer mag verkopen.
Nu heb ik gisteren deze vlag niet gezien dat deze in de ruimte waar de man o.a. vlaggen verkoopt opgehangen was, maar wel dat deze opgevouwen in het oog van het publiek te zien was. Ik heb het vermoeden als mensen er geld voor bieden, dat hij de IS vlaggen verkoopt.
Ik ben van mening dat de Bazaar de vlaggen in beslag moet nemen. Deze vlag is een symbool van IS en maakt mensen bang. Vreselijk dat de tekst die op de vlag wordt beschreveb wordt misbruikt door IS.

Ook een verzoek aan de politiek: ‘laat a.u.b. een verbod in werking treden om deze vlag te verbieden, net zoals het gebruik van het hakenkruis is verboden’.

De vlag niet meer in het oog van het volk is, de vlaggen door De Bazaar in Beverwijk in beslag is genomen en er een verbod op komt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Bazaar Beverwijk over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Bazaar Beverwijk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 6 augustus 2016