Klacht: is espresso uit de handel?

op 07 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Nestlé

1 jaar geleden - Beste Petra, Fijn dat ik je zojuist telefonisch gesproken heb. Jouw mening is belangrijk voor ons en zoals ik je vertelde zal ik je bericht onder de aandacht brengen van onze NESCAFÉ productmanager. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groeten, Caroline

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Petra,

Heb je het al gehoord De NESCAFE Espresso is terug van weg geweest. We hebben veel feedback ontvangen en besloten om het product weer te herintroduceren.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Met vriendelijke groet,
Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door petra jansen-hergarden