Klacht: Is er geen garantie?

op 20 juli 2017 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Medewerker van Kamernet,

Mijn naam is Pien Welten, 19 jaar, student en opzoek naar een kamer.
Ik ben sinds eind 2016 lid van kamernet en heb sinds 2 maanden een Premium account.
Nu is het zo dat ik na 3 bezichtingen via kamernet, nog steeds geen kamer heb gevonden. Ook merk ik dat wanneer ik reageer op een advertentie ik in 70% procent van de gevallen niet eens een reactie terug krijg. Terwijl ik dringend op zoek ben naar een kamer.
Ik heb dus na 2 keer +_ 36 euro te hebben betaalt nogsteeds geen kamer.
Ik ben hierdoor erg ontevreden over Kamernet
Nu is mijn vraag, is er een garantie? En moeten verhuurders die kamers online zetten niet ook voldoen aan een eis dat ze op alle berichten moeten reageren?
Kan iemand mij vertellen wat voor garantie ik heb?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik antwoorden krijg op mijn vragen, wanneer jullie mij geen garantie kunnen laten zien dat ik ook daadwerkelijk waar voor mijn geld krijg, dan zal ik dit erg fijn doen.
Zo niet, zou ik graag mijn geld terug willen van 2 maanden. Aangezien ik 0% resultaat zie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door pien.welten@live.nl