Klacht: iPhone 6 /Samsung lader

op 19 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vorige week(8 juli 2016) heb ik omdat ik snel een oplader nodig had een oplader voor iPhone 6/Samsung gekocht bij action. Dit heeft er voor gezorgd dat mijn telefoon kapot is gegaan. De batterij en chip zijn kapot gegaan. Dat is een reparatie van bijna €200,-. Heb voor nu alleen de batterij laten vervangen omdat het voor mij momenteel te duur is. Jullie zouden deze kabels niet meer moeten verkopen omdat je nu wel weer zien, goedkoop is duurkoop! Ben er totaal niet blij mee!

Ik ben tevreden als mijn reparatie vergoed wordt. En de kabels zouden niet meet verkocht moen worden. Dit is een waarschuwing! Koop de goedkope kabels niet!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolevw89