Klacht: Invalideparkeerplaats constant afgesloten bij benzinestation Baarn

op 24 februari 2018 over Tuinema in de categorie Financieel Algemeen

Ik ben zelf invalide en heb ook een invalide parkeerkaart.
Tot mijn grote verbazing is de invalide parkeerplaats van de Esso in Baarn ( die zit vlak voordat je naar de A1 gaat) constant afgesloten met een oranje met wit gestreept driehoekig paaltje. Volgens mij is het amsterdamsestraatweg 61?
Daardoor moet je veel verder parkeren en dat is niet makkelijk als je amper kunt lopen…. verder werd ik door de dienstdoende medewerkster erg onvriendelijk behandeld toen ik vroeg waarom die invalideparkeerplaats altijd afgesloten was.
Ik weet de naam niet van die mevrouw maar het was net rond 6 uur vanavond.
Ik snap dat zij ook haar instructies heeft en er niets aan kan doen, maar ik vind het te gek voor woorden!
Ze zei dat het afgesloten was omdat ook ‘gewone’ mensen hun auto daar anders gewoon neerzetten…
Maar het is een parkeerplaats rechts vlak voor de voordeur.
En er staat op de stenen een kruis met een invalidekar wit opgekalkt!
Is het een idee om daar net als hier bij de supermarkt ook een blauw verkeersbord met ‘ invalideplek’ neer te zetten?
Desnoods met een soort bord eronder met de tekst: als u niet invalide bent en toch deze plaats bezet dan noteren wij uw kentekennummer en krijgt u alsnog een boete thuisgestuurd?
Ik hoop in elk geval dat u deze klacht serieus neemt en dat ik er antwoord op krijg.
Hoe jullie het moeten oplossen weet ik verder ook niet, maar ik zal anders zeker ook bij de politie hier melding van gaan maken als het NIET opgelost wordt…
Ik vind het in elk geval niet kloppen en hoop dat er een oplossing voor komt.
Vast bedankt voor de te nemen moeite hoor!
Martja Tuinema
Kerkstraat 72
3764 cv in soest.
06-22479144
Martjatuinema@hotmail.com

P.s. Ik zou het fijn vinden als ik een mailtje van jullie zou krijgen dat eea in elk geval onderzocht gaat worden…

Ik zou tevreden zijn als ik daar als invalide ( met een officiële kaart van de gemeente soest) gewoon kan parkeren op de daarvoor bestemde invalide plek!

7 maanden geleden - Ik hoop dat eea zo snel mogelijk wordt opgelost

Reactie van de melder van de klacht Martja Tuinema

7 maanden geleden - Denk dat het wel duidelijk is zo. Anders graag een telefoontje op 06-22479144 en als ik niet op kan nemen dan graag een bericht op mijn voicemail. Dank!

Reactie van de melder van de klacht Martja Tuinema

7 maanden geleden - Hoe vaak moet ik nu nog een reactie plaatsen?

Alle klachten die gemeld zijn door Martja Tuinema