Klacht: Intrum Justitia

op 02 april 2013 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Ik ben al jaren bezig over een vordering, 1 en dezelfde vordering.
Hoofdsom 30 euro nu opgelopen in de jaren naar een bedrag van
71,62.
Volgens Intrum Justitia heb ik volgens hun telefonische jaren geleden een discount card aangevraagd en al dus nooit betaald volgens hun.
Al jaren lang telefoneer ik en mail me rot naar hun maar telkens word er gezegd we zoeken dit uit en komen hier op terug bij u. Dan hoor je een hele tijd niks en dan na een tijdje krijg je weer een standaard brief dat er een vordering open staat pfffff.
Vandaag bel je nogmaals op en geef je het zelfde dossier nummer om weer te zeggen dat ik dit niet betaald etc word ik vervolgens aangesproken met iemands anders zijn naam en was het een vordering van een waterleidingmaatschappij.
Ik gaf aan dit ben ik niet, die meneer was ronduit asociaal en ging bijdehand doen en verzocht mij om terug te bellen met het goeie dossier???!!! Heb er geen woorden voor wat een ongeregeld zooitje is het daar en de manier waarop je behandeld word is ronduit ASOCIAAL!!!!

Dat ik van heel die Intrum Jusitia af ben en dat hun mij een bedrag gaat vergoeden voor alle telefoontjes die ik er in heb gestoken!!!!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 15 april 2013 om 16:13 geantwoord

Op 15 april 2013 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela monique astrid