Klacht: Intrum Just verwisseld bewust referentie nr van betaling met verjaring dossier

op 13 juli 2012 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Heb twee vorderingen lopen bij Intrum een van Ben iets van 8 jaar geleden waar ik het niet mee eens ben en Wehkamp.
In heb een betalings regeling in de zaak Wehkamp en die loopt goed, tot dat ik deze week een acceptgiro kreeg van Intrum dat ik een maand achterstand heb, ik kijken in mijn online banking zie dat mijn laatste betaling in juni was dat klopt dus niet met wat Intrum zegt ik met hun bellen die beweren dat ze in juni een bedrag hebben ontvangen dat voor de zaak Ben was ik vraag hun welke omschrijving ze hebben ze beweren ref nr van Ben, ik heb in mijn bank staan ref.nr van Wehkamp, ik heb het bewijs dat ik geen achterstand heb in de zaak Wehkamp, in de accept giro vermelde ze nu dat ik 1900 binnen 7 dagen moet betalen en ik geen regeling meer kan treffen.
Waar is Intrum toch mee bezig……..zij kunnen nl het systeem beinvloeden de zaak Ben lijkt mij een verjarings kwestie door deze betaling dat voor Wehkamp bedoeld is in de zaak van Ben te plaatsen, kunnen zij aangeven dat daarmee de zaak weer geopend is en begint de verjaring opnieuw. Wat een smerige manier van werken.

Ik heb nog geen oplossing in deze zaak heb wel contact opgenomen met consuwijzer, die nemen maandag as contact op met mij,
Ik wil dat Itrum mijn betaling terug draait naar de zaak wehkamp, en in de zaak Ben nu eens met kopie facturen komt

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 26 juli 2012 om 15:49 geantwoord

Op 26 juli 2012 per e-mail afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht Ladymc

5 jaren geleden - Heb van intrum per mail bericht krijgen dat in de zaak Ben/ T mobile het dossier is afgesloten daar de opdrachtgever niet over kopie factuur kan beschikken, dat betekend dat de vordering niet meer opeisbaar is ,helaas ontving ik vandaag toch nog een factuur van intrum in de zaak Tmobile om binnen 5 dagen € 890,95 Te betalen. Ga ervan uit dat factuur en email van intrum Elkaar gekruisd hebben. In de zaak Wehkamp is mijn Storting van juni in het dossier van wehkamp overgeboekt volgens intrum hahaha daar was het bedrag al voor. Dus even afwachten of ik toch nog facturen zal ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ladymc