Klacht: intimidatie, manupilatie, bedrog en inbreuk privecy

op 30 juni 2016 over NVM makelaars in de categorie Makelaars

Twentse makelaars Hoes, Bart Haarman en Harry Huisman informeren mij niet over de gang van zaken en beschuldigen mij onterecht van tegenwerking.
Potentiele kopers namen contact met mij op en vertelden over de tegenwerking van de makelaars Hoes. Hen werd verteld dat ik moeilijk of niet bereikbaar zou zijn, maar beide heren hebben mijn tel.nr. en e-mailadres. Zij werken samen met exman A.J de Graaf en ING-bank.
Dhr. Leus zou volgens de makelaars Hoes het voorlopig koopcontract ondertekenen en de ING-bank zond mij een brief dat ik mijn woning voor 01-09-2016 leeg moet opleveren en 5 dagen daarvoor de sleutels moet inleveren bij de makelaars.
Vanochtend echter, 30 juni ’16, word ik telefonisch benaderd door makelaar Joop van den Vels uit Almelo.
Hij wil graag een afspraak maken voor een taxatie rapport in opdracht van ene mw. Busscher, zij schijnt de nieuwe koper te zijn zonder bezichtiging.

Deze gang van zaken neem ik vooral Bart Haarman zeer kwalijk omdat hij bemiddelaar zou zijn, Bart weet zeer goed dat ik niet tegengewerkt heb en zijn laster over mij neem ik hoog op.

volledige openheid van zaken, excuses, eventuele schadevergoeding.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NVM makelaars over deze klacht.

Bericht van NVM makelaars

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Weelden, U kunt contact opnemen met de afdeling Consumentenvoorlichting van de NVM, via cv@nvm.nl of per telefoon 030-6085189 (elke werkdag tussen 9.00 en 11.30 uur). Wij kunnen u mogelijk helpen en informeren over de mogelijkheden die er binnen de NVM zijn om een klacht voor te leggen. met vriendelijke groet, NVM Consumentenvoorlichting

Alle klachten die gemeld zijn door JHW van Weelden