Klacht: Intimidatie en laster

op 27 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Intimidatie en laster door Telegraaf Media groep.
Mijn compagnon had een offerte aangevraagd voor een reclamecampagne. Hij had eerst een kleine campagne gestart maar dat was niet realtime te volgen. Mede hierom zag hij geen heil in de offerte van de betreffende accountmanager, helaas en ondanks zijn verzoek ad accountmanager om niet te bellen is hij toch gebeld. Hij verzocht deze niet meer te bellen. De accountmanager heeft hem opdringerig meegedeeld dat hij hem de hele dag ging bellen. Hieraan heeft de betreffende accountmanager ook gehoor gegeven! Hij heeft mijn compagnon na het vervelende telefoongesprek meerdere malen gebeld (noem het stalken). Mijn compagnon heeft het nummer nu geblokkeerd!!!! Ik heb het gesprek geluisterd ( het gesprek is opgenome) en het is werkelijk schandalig…..wat een mafia praktijken bij de Telegraaf Media Groep. Als de telegraaf hier niets mee gaat doen, dan ga ik dit aanhangig maken. Telegraaf is overigens nog gebeld door mijn compagnon….echter hun antwoord was dat ze nooit geen klachten krijgen en niet weten waar te melden.

Vanwege de grove intimidatie en schandalige werkwijze weet ik op korte termijn nog niet wat een gepaste oplossing kan zijn. Maar een groot gebaar is het minste. Dat mensen een accountmanager telefonisch moeten blokkeren gaat werkelijk veel en dan ook veel te ver! Ook dat we de klacht niet kunnen melden bij Telegraaf Media Groep is werkelijk van een niveau dat zakt onder het vriespunt.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 juli 2017 om 14:46 geantwoord

Beste meneer Nicolaas,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat het contact van uw compagnon met onze organisatie zo gelopen is.
Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij direct intern doorgezet naar de betreffende afdeling en wij hebben net ook doorgekregen dat er vanmorgen, maandag 31 juli 2017, telefonisch contact met u is geweest.
Zoals ook in het gesprek is aangegeven, nemen wij deze klacht uiterst serieus en zal er met veel urgentie voor een passende oplossing worden gezorgd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Onvoorstelbaar