Klacht: Internet Europa

op 27 mei 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Tijdens mijn verblijf in Duitsland, had ik mijn internet Mb’s nodig en heb Travel en Surf geactiveerd. Blijkbaar heb ik ook internet Europa aangezet. Nu komt er elke maand 15 euro extra op mijn factuur terwijl deze nooit gebruikt worden. Ik was er niet van bewust dat dit geldig was voor mijn hele contract periode. Dit betekent dat ik nu, 15*20 =300 euro extra betaal terwijl dit nooit gebruikt word. Deze bundel kan ook niet uitgezet worden, dit is dus puur geld afhandig maken. Naar mijn mening is dit niet goed weergeven en kan me geen eens heugen dit te hebben geactiveerd.

Ik ben tevreden als deze bundel uitgezet kan worden, er word gezegd dat je altijd je bundels kunt aanpassen, niet dus. Ik snap dat ik geen geld terug kan krijgen (zou wel ideaal zijn), ik was altijd tevreden met T-mobile en ben al 3 jaar lid. Als er geen degelijke oplossing voor dit dilemma komt is het niet mijn plan om dit te verlengen. Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden en ik gewoon bij t-mobile kan blijven. Ben verre van tevreden met de rest van de service.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trompie1993