Klacht: Instabiele leersituatie en uitmelken

op 18 juli 2012 over Rijscholen in de categorie Verkeer

Mijn klacht is matige communicatie, stugheid in beslissingen en geen oog voor de wensen van de leerling. Dit bijvoorbeeld omdat ik van onnodig veel verschillende instructeurs les heb gehad in verschillende auto’s, wat resulteert in dat elke les significant anders is en het leren rijden redelijk bemoeilijkt. Nu is de eigenaar op vakantie en heb ik een vastere instructrice, maar zij is door hem niet gemachtigd tot het aanvragen van toetsen en examens. Zij vindt dat ik al een tijdje klaar ben voor de TTT en het praktijkexamen, maar de eigenaar weigert het examen aan te vragen voordat de TTT is geweest, ondanks mijn wensen. Hierdoor word ik behoorlijk uitgemolken, want na mijn pakket van 30 lessen was ik dus ongeveer klaar voor afrijden, maar nu moet ik eerst een tijd wachten op de door hem verplichte TTT en daarná wil hij pas het praktijkexamen aanvragen – wat weer weken gaat duren – waardoor ik dus erg veel lessen los moet bijkopen om te voorkomen dat ik het rijden verleer.

Ondanks dat ik het rijden leuk vind en met de huidige instructrice prima leer, vind ik dat het afrijden me door de eigenaar sociaal en vooral financieel gezien te veel wordt bemoeilijkt.

Alle klachten die gemeld zijn door Feamaika