Klacht: insrijving relatie bureau

op 13 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 18 juli 2012 om 17:00 geantwoord

Beste koos w,

ik begrijp uit uw bericht dat u zich nooit heeft ingeschreven bij Meetic en u afschrijvingen gerestitueerd wilt zien en uw profiel verwijderd wilt hebben.

Graag wil ik u informeren over het feit dat Meetic het moederbedrijf is waar de website Lexa en Lexamore onder vallen. Waarschijnlijk heeft u dan ook een keer een profiel op Lexa aangemaakt en bent u de automatische verlenging van uw Full Membership vergeten te annuleren, waardoor er maandelijks een bedrag van 9,95 Euro van uw rekening wordt geïncasseerd.

Helaas kan ik met de door u opgegeven gegevens uw profiel niet voor u achterhalen. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht de volgende gegevens te vermelden: een e-mailadres of gebruikersnaam waar u zich destijds mee op de Lexa website geregistreerd heeft en een betalingskenmerk wat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer. U kunt dit betalingskenmerk terugvinden bij uw initiële betaling op uw bankafschriften.

Zodra ons Customer Care Team uw gegevens heeft ontvangen kunnen zij uw profiel voor u opzoeken en de automatische verlenging voor u annuleren en eventueel uw profiel voor u verwijderen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ons Customer Care team ziet uw gegevens graag tegemoet via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Meetic Team

Alle klachten die gemeld zijn door koos w