Klacht: Inschrijving op netlog

op 26 april 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Ik heb al maanden geleden een mail gestuurd (oktober 2016) met dat mijn profiel verwijderd moet worden van Netlog. Dit is zwaar verouderd en telkens als ik het probeer te verwijderen zie ik later dat het profiel nog online staat.

Wanneer mijn account verwijderd is

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 26 april 2017 om 12:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw account na grondig zoeken kunnen terugvinden en ik heb het meteen voor je verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een mail naar info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Heeft op 26 april 2017 om 14:03 geantwoord

Als ik de link aanklik in Google (los van of die wel of niet cache geupdate is) dan wordt er geen foutmelding oid gegeven. De pagina lijkt nog steeds te bestaan. Klopt dit, of wordt dit in de loop van de dag verwijderd?

Alle klachten die gemeld zijn door Groningen92