Klacht: Inschrijfgeld

op 14 mei 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb thuis een bruef gekrege met een factuur voor inschrijfgeld? Maar ik heb mij helemaal niet ingedchreven bij hun?
Hierbij dien ik een klacht in. Dit vind ikniet normaal.

Gewenste Oplossing:

Dat ze niet meer zo een fout maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Heeft op 16 augustus 2017 om 16:16 geantwoord

Beste Gerda,

Eerder heb ik al een mail gestuurd naar de klachtencommisie.
Maar die hadden geen oplossing voor mij.
Ik vind dit niet rechtvaardig sorry..
Het is nog steeds niet opgelost.
Ik kan dat inschrijf geld niet betalen nogmaals dat gaat moeilijk zonder inkomen.

Mvg,
Safiye

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Sayaz, De klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep heeft uw klacht nooit ontvangen. U zie wel dat u heeft gemaild met de afdeling Annuleringen. U kunt uw klacht alsnog insturen naar de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Ayaz, Op 16 augustus 2017 heb ik u tweemaal een bericht gestuurd via klacht.nl dat u uw klacht kan indienen bij klachten@capabel.nl. Tot nu toe heb ik nog niet van u vernomen. Als u wilt dat uw klacht in behandeling wordt genomen, verzoek ik u om uw klacht naar klachten@capabel.nl te zenden. Dan kan ik uw klacht in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden namens de klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 06 oktober 2017 om 13:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ayaz,

Op 16 en op 26 augustus 2017 heb ik u verzocht om uw klacht van 14 mei 2017, indien nog van toepassing, bij de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep in te dienen. Wij hebben uw klacht van 14 mei 2017 nooit ontvangen.

Tot nu toe hebben wij van u geen klacht ontvangen. De klachtencommissie gaat er nu dus vanuit dat uw klacht niet meer van toepassing is.

Met vriendelijke groet,

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Sayaz