Klacht: inlogggen digid is niet mogelijk

op 17 september 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 21 september 2016 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Karlsen,

Kun je toelichten waarom het inloggen op MijnABP niet lukt? Ik zie dat het wel gewoon zou moeten werken.
Op https://mijn.abp.nl/account/login?TAM_OP=login kun je inloggen met je eigen DigiD gegevens. Voor hulp bij het inloggen met DigiD kun je terecht op https://www.digid.nl/vraag-en-antwoord

Voor verdere hulp kun je ook contact opnemen met onze klantenservice, bereikbaar op: 045 579 60 70

Ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken, anders horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door krjhihg