Klacht: inlogggen digid is niet mogelijk

op 17 september 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het inloggen via digid lukt niet (17 september 2016). Vervelend want ik heb bericht ontvangen via Mijn Overheid dat ik een bericht heb ontvangen van het ABP en deze zou ik graag willen bekijken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik weer kan inloggen in MijnABP.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 21 september 2016 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Karlsen,

Kun je toelichten waarom het inloggen op MijnABP niet lukt? Ik zie dat het wel gewoon zou moeten werken.
Op https://mijn.abp.nl/account/login?TAM_OP=login kun je inloggen met je eigen DigiD gegevens. Voor hulp bij het inloggen met DigiD kun je terecht op https://www.digid.nl/vraag-en-antwoord

Voor verdere hulp kun je ook contact opnemen met onze klantenservice, bereikbaar op: 045 579 60 70

Ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken, anders horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door krjhihg