Klacht: INLOGGEN vanaf mijn eigen computer/

op 12 juli 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Mijn computer werd tijdens mijn vakantie misbruikt. (via mijn “blackberry” ontving ik vele “postmaster”-berichten, en na 200 van die berichten werd mijn accaunt geblokkeerd. Terecht natuurlijk. En toen heeft mijn schoondochter die ik er over belde alles weer rechtgetrokken, zodat ik overal weer “bij”kon. Echter, thuisgekomen wil ik via mijn eigen computer inloggen en kreeg daarbij een bericht dat, voordat ik dat kan doen, eerst een getalcode, die ik dan via sms op de blackberry ontvang, moet intikken. Maar als ik dat doe, krijg ik steeds hetzelfde schermpje met, dat ik de code weer moet intikken. Na een aantal keer gaf ik het maar op. Hoe kan ik nu toch weer met mijn eigen computer op mijn eigen meel komen?? (Gek, via de blakberry ken ik er nu wel bij…).

vr gr Ome Willem.

Tja, dat spraak vanzelf, met de eigen computer op de eigen meel komen.

Bericht van

5 jaren geleden - Indien u op deze pc gebruikt maakt van de Internet Explorer adviseer ik U deze opnieuw in te stellen en nogmaals proberen de verificatie uit te voeren. Hoe u deze opnieuw instelt vindt u hier: http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door schaakpat